A vállalkozások növekedése, fejlődése, a technológiai előrehaladás egyre összetettebb, bonyolultabb informatikai környezetet eredményez. Ennek folyamatos működtetése, fejlesztése egy határ túllépése után nem lehetséges szabványos alapok nélkül.

Sok cégvezető még most is úgy gondolkozik, hogy a cég napi működését kiszolgáló informatikai szolgáltatások “önjáróak”, maximum akkor kell beavatkozni, amikor néha a szolgáltatás egyes elemei kiesnek. Ezen túlmenően elegendő a beszerzéseket ad-hoc alapokon tervezni, lebonyolítani. Nehezen fogadják el azt, hogy a mai üzleti környezetben egy cég már nem létezhet hatékonyan működő, megfelelően szabályozott informatikai környezet nélkül. Az adott vállalkozás fennmaradása, sikeressége múlik az informatikai környezeten és az informatikai szolgáltatások minőségén.

ITIL CSI

A mára már nemzetközi szabvánnyá (MSZ ISO/IEC 20000:2008) vált módszertan bevezetése és működtetése elengedhetetlen azon szervezetek számára, akik átláthatóan, mérhetően szeretnék az informatikai rendszereiket üzemeltetni, szem előtt tartva a költséghatékonyságot, a szolgáltatás minőségét.

A szolgáltatás stratégia kialakításától kezdve segítséget nyújtunk az

  • informatikai és kommunikációs infrastruktúra
  • az IT folyamatok és szolgáltatások
  • az ügyfélszolgálat (help- és service desk) 
  • az SLA menedzsment
  • a minőségirányítás
  • kapacitástervezés
  • kiadás (verzió) kezelés
  • informatikai költség tervezés és a költségek kezelése
  • üzletmenet-folytonosság

tervezésében és implemetálásában. Bővebb információkért, és konzultációért kérjük keresse ITIL v3 Foundation minősítéssel rendelkező tanácsadóinkat!

Service-process-lifecycle